Sorting
Source
Katalog zbiorów
(28)
Form of Work
Książki
(25)
Poradniki i przewodniki
(11)
Audiobooki
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Status
available
(21)
unavailable
(6)
unknown
(1)
Branch
Wypożyczalnia BG
(24)
Filia nr 2 w Grodzisku Mazowieckim
(1)
Multimedia BG
(2)
Filia nr 3 w Izdebnie Kościelnym
(1)
Author
Bakalarz Dariusz
(3)
Carnegie Dale (1888-1955)
(3)
Cichawa Paweł
(3)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(2)
Carnegie Dorothy (1912- )
(2)
Kućma Tomasz
(2)
Małecka Małgorzata
(2)
Miron Jacek
(2)
Pell Arthur R
(2)
Bolles Richard Nelson (1927- )
(1)
Browne Sylvia (1936- )
(1)
Bugajska Magdalena
(1)
Bukowski Adam
(1)
Bungay Stanier Michael
(1)
Chandler Steve (1944- )
(1)
Cumberland Nigel (1967- )
(1)
Czerwińska Ewa (tłumacz)
(1)
Dodge Antonia
(1)
Gajowiak Krzysztof
(1)
Giblin Les
(1)
Gucci Patrizia
(1)
Guillén Mauro F. (1964-)
(1)
Harrison Lindsay
(1)
Jamrozik Iwona
(1)
Jeżewski Władysław
(1)
Johnson Spencer
(1)
Johnson Spencer (1940- )
(1)
Koch Charles G. (1935- )
(1)
Kowalczuk Zygmunt (1963- )
(1)
Kurpiewski Artur
(1)
Kurpiewski Artur (tłumacz)
(1)
Lenssen Gilbert
(1)
Luchinger Rene (1958- )
(1)
McCreadie Karen
(1)
Muncy Jim
(1)
Osmólska-Mętrak Anna
(1)
Peale Norman Vincent (1898-1993)
(1)
Richardson Scott (1954- )
(1)
Sadkowski Wacław (1933- )
(1)
Sawisz Anna (1953- )
(1)
Shipside Steve
(1)
Smith N. Craig (1958- )
(1)
Stępień Marian (1929- )
(1)
Szabowicz Konard
(1)
Tallar Grażyna
(1)
Tapscott Don (1947- )
(1)
Trzcińska-Hildebrandt Agata
(1)
Umińska Marta
(1)
Watson Anne
(1)
Witt Joel Mark
(1)
Wojtaszczyk Anna
(1)
Yager Jan (1948- )
(1)
Zittlau Jörg (1960- )
(1)
Środa Jacek
(1)
Year
2020 - 2025
(7)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(4)
Time Period of Creation
2001-
(10)
1901-2000
(6)
1945-1989
(4)
1989-2000
(1)
Country
Poland
(28)
Language
Polish
(26)
unknown (po)
(2)
Demographic Group
Literatura amerykańska
(1)
Literatura polska
(1)
Subject
Sukces
(6)
Samorealizacja
(5)
Relacje międzyludzkie
(3)
Decyzje
(2)
Higiena psychiczna
(2)
Komunikacja interpersonalna
(2)
Menedżerowie
(2)
Produktywność (ekonomia)
(2)
Szczęście
(2)
Zarządzanie czasem
(2)
Zmiana społeczna
(2)
Biznes
(1)
Chrześcijaństwo
(1)
Czas
(1)
Czynności
(1)
Depopulacja
(1)
Duchowość chrześcijańska
(1)
Ekonomia
(1)
Ekonomiści
(1)
Etyka biznesu
(1)
Finanse
(1)
Gandhi, Mohandas Karamchand (1869-1948)
(1)
Globalizacja
(1)
Globalne ocieplenie
(1)
Innowacje
(1)
Internet
(1)
Kapitał
(1)
Klasa średnia
(1)
Kobieta
(1)
Kobieta samotna
(1)
Kreatywność (biznes)
(1)
Kryzys
(1)
Literatura polska
(1)
Marksizm
(1)
Marx, Karl (1818-1883)
(1)
Media społecznościowe
(1)
Miłosz, Czesław (1911-2004)
(1)
Modlitwa
(1)
Motywacja
(1)
Osobowość
(1)
Pisarze polscy
(1)
Planowanie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poszukiwanie pracy
(1)
Produktywność pracy
(1)
Prognozy
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Radość
(1)
Radzenie sobie ze stresem
(1)
Relacje biznesowe
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Rynek (ekonomia)
(1)
Samoakceptacja
(1)
Samokontrola
(1)
Samopoznanie
(1)
Smith, Adam (1723-1790)
(1)
Socjotechnika
(1)
Społeczna odpowiedzialność biznesu
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Transformacja systemu społeczno-gospodarczego
(1)
Uczucia
(1)
Wartość ekonomiczna
(1)
Wirus SARS-CoV-2
(1)
Współdziałanie
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Zmiana zawodu
(1)
Subject: work
Bogactwo narodów
(1)
Kapital
(1)
Subject: time
2001-
(3)
1801-
(2)
1901-
(2)
1701-
(1)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Subject: place
Europa
(1)
Indie
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Świat
(1)
Genre/Form
Poradnik
(13)
Dokumenty dźwiękowe
(2)
Książki mówione
(2)
Opracowanie
(2)
Poradniki
(2)
Wydawnictwa popularne
(2)
Antologia
(1)
Esej
(1)
Domain
Rozwój osobisty
(5)
Psychologia
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Literaturoznawstwo
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Religia i duchowość
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
28 results Filter
Book
In basket
Książka "Jakiego koloru jest twój spadochron?" od trzydziestu lat najlepiej sprzedający się na całym świecie poradnik dla poszukujących pracy, zarówno w dobrych, jak i gorszych czasach. Stała pozycja wszystkich list bestsellerów - od "New York Timesa" po "Business Week". Przetłumaczona na 20 języków, znalazła dotychczas 10 milionów nabywców na wszystkich kontynentach. Tegoroczne wydanie Spadochronu kierowane jest do tych, którym w ciężkim dla gospodarki okresie potrzebne są szybsze i efektywniejsze narzędzia znalezienia pracy. Zawarte w książce "informacje ratujące życie" są, jak co roku, zaktualizowane i dostosowane do obecnych realiów rynku pracy. Richard N. Bolles, guru doradztwa zawodowego, namawia, aby celem poszukiwań była praca nadająca sens naszemu życiu. Zadaje nam pytania: JAKIMI umiejętnościami z radością się posługujesz? GDZIE - czyli w jakiej dziedzinie - najchętniej byś ich użył? I mówi nam, JAK znaleźć taką wymarzoną pracę, bez pośrednictwa firm rekrutacyjnych i ogłoszeń. Ta książka jest nie tylko o znajdowaniu pracy w ciężkich czasach. Ona mówi o odnajdywaniu życiowej pasji. Jak napisano w "Fortune": "Spadochron pozostaje niedościgłym wzorcem przewodnika po zawiłościach kariery zawodowej".
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 331 (1 egz.)
Book
In basket
Apokalipsa. Wniebowzięcie. Epidemie. Ludzkość od dawna pasjonowała się ostatecznym zderzeniem cywilizacji, ale nigdy tak bardzo, jak to się dzieje obecnie. Świat stał się przerażającym miejscem – w wiadomościach roi się od wojen religijnych, ogólnoświatowego terroryzmu i przypadków ludobójstwa, a dzięki internetowi Wiek Informacji zapoczątkował Wiek Niepokoju. Kto nadaje się lepiej, by wskazać nam drogę wyjścia, niż Sylvia Browne, najpopularniejsza z działających niegdyś parapsychologów? Podchodziła ona do tego niesłychanie trudnego tematu z wielkim znawstwem i udzielała klarownych odpowiedzi na skomplikowane pytania. Jeżeli kiedykolwiek zastanawiałeś się dokąd zmierzamy i co w ogóle możemy zrobić, żeby zapobiec katastrofie biblijnych rozmiarów, ta książka będzie dla Ciebie lekturą fascynującą i odkrywczą. Koniecznie trzeba ją przeczytać. Dlaczego ta książka akurat teraz? „Od starożytnych cywilizacji poczynając, a na dzisiejszych ekspertach kończąc, powtarza nam się ciągle jedno ostrzeżenie: jeżeli nie zatroszczymy się o naszą Ziemię, o ten święty dom, który nam dano, nie będzie on w stanie dłużej dostarczać nam schronienia, jedzenia, wygód. Jest to równie pewne jak fakt, że budynek, z którego będziemy robić niewłaściwy użytek i go zaniedbywać, prędzej czy później uznany zostanie za obiekt nienadający się do zamieszkania przez ludzi”. Z rozdziału „Jak ja widzę koniec świata” Sylvia Browne dokładnie przewidziała wszechogarniającą nas dziś epidemię. W 2007 roku pisała tak: „Około 2020 roku ostra, przypominająca zapalenie płuc choroba rozprzestrzeni się po świecie, atakując płuca i oskrzela, nie poddając się żadnej znanej terapii. Niemal równie zagadkowy jak sama choroba będzie fakt, że zniknie ona równie nagle jak się pojawiła, zaatakuje ponownie po dziesięciu latach, a potem zniknie całkowicie”.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
To Twój przewodnik po tym, jak budować relacje, które są bezpieczne, żywotne i możliwe do naprawy. Twoje szczęście i sukces zależą od relacji zawodowych. Od ludzi, którymi zarządzasz. Od tego, jak dobrze pracujesz z szefem. Jak układa ci się kooperacja z kolegami i współpracownikami. Jak nawiązujesz kontakty z klientami, potencjalnymi i kluczowymi. Ale trudna prawda brzmi: większość z nas pozostawia stan tych relacji przypadkowi. Witamy się, wymieniamy grzeczności i mamy nadzieję, że wszystko potoczy się świetnie. Każda relacja w pewnym momencie staje się nieoptymalna, zarówno dobra, która zbacza z kursu, jak i ta, która była zła od samego początku. W tej sytuacji większość z nas nie wie, co z tym zrobić. Obwiniamy innych, siebie lub wszechświat (albo wszystko naraz). Odczuwamy różne emocje: smutek, rozczarowanie, złość, frustrację. Ale przede wszystkim godzimy się z faktem, że tak dzieje się zawsze: relacje zawsze są trochę nadszarpnięte, stają się nieco nudne lub trochę gorsze. C’est la vie, c’est la guerre. Trzeba iść dalej. Ale nie musi tak być. Każda relacja zawodowa może być lepsza. Wyobraź sobie, że mógłbyś: • utrzymywać wspaniałe relacje tak długo, jak to tylko możliwe; • ograniczyć dysfunkcjonalność tych nieudanych, aby sprawiały mniej przykrości i stały się wydajniejsze; • zresetować te, które są w porządku – by, jeśli coś poszło nie tak, szybko udało się wrócić na właściwą ścieżkę. W każdym przypadku główny element rozwiązania jest ten sam – trzeba aktywnie tworzyć najlepszą możliwą relację (NMR). Angażując się w to, zobowiązujesz się świadomie kształtować sposób pracy z ludźmi i zarządzać nim, a nie tylko akceptować to, co się dzieje. Dzięki NMR budujesz relacje, które są bezpieczne, witalne i możliwe do naprawy. To podstawa szczęśliwszych i skuteczniejszych relacji zawodowych.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 331 (1 egz.)
Book
In basket
Dzięki książce "Jak przestać się martwić i zacząć żyć" miliony ludzi pozbyło się kłopotów, które zatruwały im życie. Niektórzy z nich dzielą się swymi doświadczeniami z czytelnikiem. Ta publikacja jest panaceum na obawy i lęki, udowadnia, że życie człowieka nie musi być pełne niepokoju i napięć, pozbawiających szczęścia i odbierających siły.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Sekretem sukcesu tej książki jest jej prostota. Każda rada w niej zawarta wydaje nam się oczywista. Wiedza o życiu, człowiecza mądrość tkwi w naszej podświadomości. Sztuką jest wydobycie tej mądrości i zastosowanie w działaniu. Niewielu to potrafi. Carnegie tak. Po mistrzowsku. Jest prawie pewne, że studiując jego dzieło, kierując się zapisanymi w nim regułami odniesiesz sukces. Bo któż nie chciałby: być człowiekiem nietuzinkowym, mieć grono sprawdzonych przyjaciół i ludzkie zaufanie, umieć zjednać sobie ludzi, zyskać popularność, być dobrym mówcą? Ta książka ułatwi ci swobodne poruszanie się w biznesie. Przyda się w życiu rodzinnym i towarzyskim. Sprawdziła się w wielu krajach świata. Z całą pewnością i w Polsce zyskają wszyscy, którzy ją przeczytają. Zawarte w niej reguły to nie tylko teoria. One działają magicznie. Wierz w to albo nie — ich stosowanie całkowicie odmieniło życie wielu ludzi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Book
In basket
Sekretem sukcesu tej książki jest jej prostota. Każda rada w niej zawarta wydaje się oczywista. Wiedza o życiu, człowiecza mądrość tkwi w podświadomości. Sztuką jest wydobycie tej mądrości i zastosowanie w działaniu. Niewielu to potrafi. Carnegie tak. Po mistrzowsku. Jest prawie pewne, że studiując jego dzieło, kierując się zapisanymi w nim regułami odniesiesz sukces. Ta książka ułatwi ci swobodne poruszanie się w biznesie. Przyda się w życiu rodzinnym i towarzyskim. Sprawdziła się w wielu krajach świata. Z całą pewnością i w Polsce zyskają wszyscy, którzy ją przeczytają. Zawarte w niej reguły to nie tylko teoria. One działają magicznie. Wierz w to albo nie - ich stosowanie całkowicie odmieniło życie wielu ludzi.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Filia nr 3 w Izdebnie Kościelnym
There are copies available to loan: sygn. 316 (1 egz.)
Filia nr 3 w Izdebnie kościelnym jest nieczynna
Book
In basket
"100 sposobów motywowania innych" stanowi podsumowanie wielu lat prowadzonych z powodzeniem szkoleń z przywództwa i działalności trenerskiej autora bestsellerów Steve’a Chandlera i prawnika Scotta Richardsona. Ten ważny, przyjazny czytelnikowi, inspirujący przewodnik przeznaczony jest dla kierowników, menedżerów i profesjonalistów, jak również dla tych, którzy aspirują do tych stanowisk. To swoisty fachowy niezbędnik, zawierający kwantum wiedzy i porad, jak można zdecydowanie kierować innymi, a przy tym przekazywać jasną i przejrzystą wizję wszystkim tym, którzy podążają za swoim liderem.
Jeśli chcesz motywować innych, naucz się motywować siebie. Idź za radą i wskazaniami autorów: Jak zwolnić tempo i osiągnąć nowy poziom koncentracji? Dlaczego podzielność uwagi to mit, a nie zaleta? Celem jest upraszczanie naszego życia. Jak spożytkować najlepsze cechy twoich pracowników? Jak uniknąć szkodliwego, obsesyjnego rozmyślania o słabościach? Jak egzekwować odpowiedzialność? Proste i kreatywne przykłady. Jak polubić sztukę przyjaznej konfrontacji?
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Podejdź do swoich zadań profesjonalnie. Oto Twój przewodnik, który będzie wspierał Cię w sprawnym doprowadzaniu spraw do końca – od zarządzania czasem oraz korzystania z technicznych nowinek po nadawanie priorytetów zadaniom i przekazywanie niektórych z nich innym osobom. "100 reguł ludzi produktywnych" aż kipi od rad, metod i narzędzi, dzięki którym w pełni wykorzystasz każdą swoją mocną stronę i wyzbędziesz się wszystkich niepotrzebnych nawyków. W każdym ze stu rozdziałów znajdziesz nową myśl, która pomoże Ci z nawiązką zrealizować wszelkie cele. Otwórz tę książkę na którejkolwiek stronie albo przeczytaj ją od początku do końca – w jednej i drugiej sytuacji możesz liczyć na inspirację, rady i praktyczne wskazówki.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
No cover
Audiobook
CD
In basket
Umiejętność obcowania z ludźmi / Les Giblin ; [przekład Ewa Czerwińska]. - Warszawa : Wydawnictwo Studio Emka, copyright 2014. - 1 dysk optyczny (CD-Audio) : digital, stereo. ; 12 cm.
Umiejętność obcowania z ludźmi to spośród wszystkich ludzkich talentów ten, który przynosi największą satysfakcję. Dobre kontakty z innymi przesądzają o jakości życia - zawodowego, rodzinnego i towarzyskiego , bo wiedza oraz metody prezentowane w tej książce, znacznie ułatwiają wzajemne, międzyludzkie relacje. Trzeba tylko wprowadzić je w życie. Cieszę się, że mogę w tej materii służyć za przewodnika. [Les Giblin] Les Giblin jeden z pionierów branży rozwoju osobistego urodził się w 1912 roku w Cedar Rapids w stanie Iowa. Po zakończeniu służby wojskowej w 1946 roku, Giblin rozpoczął pracę w Sheaffer Pen Company. Kariera handlowca pozwoliła mu stać się wnikliwym obserwatorem ludzkich zachowań i w rezultacie przyniosła mu dwa tytuły krajowego sprzedawcy roku. Na podstawie swoich doświadczeń i zdobytej wiedzy rozpoczął działalność szkoleniowo - seminaryjną dla firm korporacyjnych, takich jak Travelers, New York Life, Mobil, General Electric, Johnson & Johnson, Caterpillar, Merrill Lynch czy Amway i jeszcze innych. Umiejętność obcowania z ludźmi jako coś bez czego nie da się normalnie funkcjonować w życiu, jest ponadczasowym przesłaniem Giblina. W naszych czasach nabiera ono szczególnego znaczenia.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. K.750 / 316 (1 egz.)
Book
In basket
Teraz, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, jest jasne, że przyszłość będzie radykalnie odmienna od teraźniejszości. Przyłączcie się do Mauro F. Guilléna w błyskotliwej analizie trendów, które zmienią nasz sposób życia, pracy i zabawy. Angela Duckworth, autorka "Uporu: Potęgi pasji i wytrwałości" To przekonująca i fascynująca strategia nastawionego na sukces nawigowania wśród sejsmicznych wstrząsów w demografii, gospodarce, technologii i kulturze, które będą przekształcać obecne dziesięciolecie. Cal Newport, autor "Pracy głębokiej" i "Cyfrowego minimalizmu" Dobrze wiemy, co się dzieje z dolarami i centami, ale jesteśmy zdumiewająco niedoinformowani o tym, jak struktury społeczne przekształcają świat wokół nas. Ten stan rzeczy zmienia błyskotliwy socjolog Mauro F. Guillén. Jego odważna, prowokacyjna książka wyjaśnia, dlaczego mamy mniej dzieci, klasa średnia trwa w zastoju, następują przesunięcia w strukturze bezrobocia i ujawniają się nowe potęgi. Adam Grant, autor "Buntowników" Od przesunięć w trendach demograficznych po urbanizację, zmiany w sieci powiązań między płcią a bogactwem, straty procesowe oraz korekty w gospodarce światowej – Mauro F. Guillén przypomina nam o naszych wzajemnych powiązaniach i słabościach […] na zignorowanie tej obowiązkowej lektury po prostu nie możemy sobie pozwolić. Dambisa Moyo, autorka "Krawędzi chaosu" Przeobrażenia następujące w tym, jak żyjemy i pracujemy, nasza polityka i kultura oraz nasz czas na Ziemi składają się na najpotężniejszą dysrupcję w historii ludzkości […] ta książka to rzeczywisty przewodnik po nowym, dzielnym świecie. Richard Florida, autor "Narodzin klasy kreatywnej" Książka Mauro Guilléna będzie obowiązkową lekturą dla tych, którzy chcą zrozumieć, czym są, dlaczego są i z czym się wiążą globalne zmiany transformacyjne – nowe trendy, które się kształtują w sposób zdecydowany, trwały oraz radykalnie oddziałujący; dlaczego tak się dzieje i co to oznacza nie tylko dla państw i firm, ale również dla gospodarstw domowych i społeczności. Mohamed El-Erian, autor "Kiedy rynki się zderzają"
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 316 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Book
In basket
Książka „Kto zabrał mój ser?” to nie tylko proste opowiadanie, ale inteligentna, alegoryczna przypowieść, która opowiada o procesach, jakie zachodzą w życiu każdego z nas. Także i Ty nie ustajesz w poszukiwaniu szczęścia – tytułowego sera, krążąc po labiryncie życia. Bywa, że bronimy się przed zmianami albo wręcz przeciwnie, jesteśmy na tyle elastyczni, że staramy się dostosować do nowości, które są nieodłączną częścią naszej egzystencji. Bez względu na to, jaką postawę przyjmiesz, potrzebujesz odnaleźć własną, życiową drogę, a w jej odkryciu i zrozumieniu tego, co naprawdę jest ważne, pomoże Ci dzieło Spencera Johnsona „Kto zabrał mój ser?”. [Nota wydawcy]
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
Book
In basket
Rewolucyjny system zarządzania, który doprowadził do jednego z największych sukcesów firmowych naszych czasów. Charles Koch dołączył do rodzinnej firmy, z siedzibą w Wichicie, w 1961 roku, kiedy jej wartość wyceniano na 21 milionów dolarów. Sześć lat później został dyrektorem zarządu i prezesem Koch Industries, Inc. Obecnie wartość grupy kapitałowej Koch szacuje się na 100 miliardów dolarów, co czyni ją jednym z największych przedsiębiorstw znajdujących się w prywatnych rękach. Przez ponad 50 lat firma przekroczyła 27 razy wzrost wartości indeksu S&P 500 i planuje podwajać swój zysk przeciętnie co sześć lat. Czym zajmuje się ta firma i dlaczego jest tak niezwykle dochodowa? Nazwy „Koch” nie znajdziecie na swoim plamoodpornym dywanie, dżinsach ze streczem, podzespołach smartfona czy na super chłonnych pieluszkach waszego dziecka, chociaż produkuje je właśnie ta spółka. A te innowacje oraz wiele innych napędza opracowany przez Charlesa Kocha ramowy system zarządzania opartego na rynku – Market-Based Management® (MBM). Po przeszło półwieczu interdyscyplinarnych badań, eksperymentalnych odkryć oraz praktycznego stosowania wiedzy w firmach należących do spółki Koch na całym świecie, głównym celem MBM pozostaje generowanie dobrego zysku. Dobry zysk wynika z produktów i usług, które podnoszą jakość ludzkiego życia i na które klienci dobrowolnie głosują swoimi pieniędzmi. Jest rezultatem kultury, w której pracowników motywuje się, by jak przedsiębiorcy poznawali preferencje klientów oraz najlepsze sposoby ich zaspokajania. Dobry zysk pojawia się, kiedy tworzona jest długoterminowa wartość dla klientów, pracowników, udziałowców oraz społeczeństwa. W tej książce Charles Koch, czerpiąc z prawdziwych, wiele mówiących i wcześniej nieupowszechnianych opowieści z sześciu dekad jego obecności w biznesie, przeprowadza czytelnika przez pięć wymiarów MBM, aby wskazać, jak korzystać z ramowego systemu zarządzania firmą, by wygenerować więcej dobrego zysku, niezależnie od rodzaju i skali działalności, branży czy organizacji. Podczas lektury można dowiedzieć się, jak: • stworzyć wizję rozwoju pomimo nieustannie przyśpieszających dysrupcyjnych innowacji; • wybrać i utrzymać pracowników odznaczających się zarówno zaletami, jaki i talentem; • wytworzyć klimat dzielenia się wiedzą, pozwalający, niezależnie od zajmowanego stanowiska, na kwestionowanie wcześniejszych rozwiązań, jeśli można je udoskonalić lub zastąpić lepszymi; • nagradzać pracowników uprawnieniami decyzyjnymi nie ze względu na ich stanowisko, ale wkład w firmę; • motywować wszystkich zatrudnionych do większego zaangażowania w firmę poprzez taką strukturę bodźców, aby wynagrodzenie było wyznaczane jedynie przez wytworzoną przez pracownika wartość.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. 005 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in 3 branches. Expand the list to see details.
All copies are currently unavailable
There are copies available to loan: sygn. 2 (1 egz.)
All copies are currently unavailable
Remont Pawilonu Kultury.
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
All copies are currently unavailable
There are copies available to loan: sygn. 33 (1 egz.)
Book
In basket
(Tezaurus Idei / Studio Emka)
Wydane w 1776 roku Bogactwo narodów Adama Smitha było pierwszą pracą w całości poświęconą ekonomii politycznej. Dzisiaj uchodzi za najbardziej wpływową książkę wszechczasów, a jej autor zyskał tytuł ojca klasycznej ekonomii. Uczynił dla tej dziedziny tyle samo, co Darwin dla nauk biologiczno-fizycznych. Karen McCreadie interpretuje tę inspirującą książkę na potrzeby współczesnych finansów, ekonomii i biznesu, a ponadczasowe idee Smitha ilustruje przykładami z dwudziestego pierwszego wieku. W tej ciekawej książeczce znajdziesz: sposoby na poprawę wydajności, metody unikania rządzenia przez dzielenie, powody, dla których należy solidnie wynagradzać pracowników, wyjaśnienie, dlaczego tak ważne jest myślenie perspektywiczne, wytłumaczenie, dlaczego loteria nie stanowi alternatywy dla strategii gospodarczej.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wkrótce dostępne: sygn. 330 (1 egz.)
No cover
Audiobook
CD
In basket
Czas to skarb : 24 zasady zarządzania czasem / Jim Muncy. - Warszawa : Wydawnictwo Studio Emka, copyright 2018. - 1 płyta audio (CD)(9 godz. 38 min.) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(Emka Audio)
"Największym wyzwaniem, przed jakim stoją ludzie wchodzący do biznesu, jest gospodarowanie czasem" - stwierdza Jim Muncy w swojej książce. Nie potrafią oni sprostać wyzwaniom, jakie stawia przed nimi czas, bo nie znają podstaw, jak nim zarządzać. Czas jest ograniczony, a wszystko, co robimy, pozbawia nas pewnej jego ilości. Aby zyskać biegłość w jakiejś dziedzinie, najpierw musimy nauczyć się panować nad czasem. Tak aby stał się naszym sługą, a nie panem. Wielki koszykarz, LeBron James zapytany, co jest najtrudniejsze w dążeniu do mistrzostwa NBA, odparł: "Codziennie od nowa musimy uświadamiać sobie, że nie wolno nam zmarnować dnia". Czy możemy zyskać pewność, że nie straciliśmy dnia? Owszem, dzięki uczeniu się podstawowych zasad zarządzania czasem i stosowaniu ich w praktyce. Jak poświęcać czas na rzeczy naprawdę ważne? Jak skoncentrować się na organizowaniu naszej codziennej aktywności? W jaki sposób zarządzać swoim czasem szybko i energicznie? Nasze myślenie o przyszłości to rywalizacja o czas, jaki mamy do dyspozycji. Jim Muncy proponuje nam wizję, koncentrację, szybkość i moc. Oto konstruktywne zarządzanie czasem! Koncepcja zarządzania czasem dr. Muncy’ego jest bardzo prosta. Prezentuje on swoje podstawowe zasady, które potrafią odmienić życie tych, którzy je poznają. Czas to skarb jest lekturą obowiązkową wszystkich, którzy pragną lepiej gospodarować czasem i dzięki temu żyć pełnią życia, jak uczył wielki klasyk Norman V. Peale.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
There are copies available to loan: sygn. K.844 / 005 (1 egz.)
Book
In basket
Pisząc tę książkę, Norman V. Peale miał jasno wytyczony cel – pragnął pomóc ludziom odnaleźć sens życia. Sprawić, by dane im było spędzić je godnie i szczęśliwie. Peale radzi, jak przestać się zamartwiać, co robić, by ludzie nas po prostu lubili i szanowali, jak uwierzyć w sens swego działania i dopuszczać do siebie wyłącznie dobre myśli. W książce "Moc pozytywnego myślenia" znajdziesz porady i odpowiedzi: - Jak przestać się zamartwiać. - Co robić aby ludzie Cię szanowali i po prostu lubili. - Jak „naładować” życie energią aby stać się człowiekiem żywotnym i inicjatywnym, móc realizować swoje ambicje, ziszczać nadzieje. - Jak uwierzyć w siebie i we wszystko co robisz. - Jak wypełnić organizm mocą zyskując pewność siebie poprzez zastosowanie prostych, sprawdzonych zasad i metod. - Jak dopuszczać do siebie wyłącznie dobre myśli. Bez względu na tempo życia miej nad nim kontrolę i staraj się być zrelaksowanym.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
All copies are currently on loan: sygn. 159.9 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
All copies are currently unavailable
There are copies available to loan: sygn. 1 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
This item is available in 2 branches. Expand the list to see details.
All copies are currently unavailable
There are copies available to loan: sygn. 330 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again
Katalog biblioteki wojewódzkiej
Katalog centralny powiatu grodziskiego