Sortowanie
Źródło opisu
Katalog zbiorów
(28)
Forma i typ
Książki
(28)
Poradniki i przewodniki
(20)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Dostępność
dostępne
(21)
wypożyczone
(9)
Placówka
Wypożyczalnia BG
(28)
Filia nr 2 w Grodzisku Mazowieckim
(2)
Autor
Hill Napoleon (1883-1970)
(4)
Najman Marta
(2)
Rojek Katarzyna
(2)
Sędzimir Tomasz
(2)
Tracy Brian (1944- )
(2)
Anastasi Mark
(1)
Bakalarska Justyna
(1)
Balicki Tomasz
(1)
Bennewicz Maciej (1961- )
(1)
Cichocki Marcin
(1)
Czardybon Agnieszka (1975- )
(1)
Danowska Agata
(1)
Danowski Bartosz
(1)
Dobrzański Jarosław
(1)
Eagle Alan
(1)
Gitomer Jeffrey H
(1)
Gordon Tomasz
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Holiday Ryan
(1)
Janowicz Joanna; Strzyżewski Piotr
(1)
Knapp Jake
(1)
Kownacka Adriana
(1)
Kwiecień Olga
(1)
Ledwoń-Blacha Anna
(1)
Machiavelli Niccolò (1469-1527)
(1)
Piechocki Andrzej (organizacja i zarządzanie)
(1)
Pierzchalski Bartosz
(1)
Pogorzelska Aleksandra (1978- )
(1)
Prelewicz Anna
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Rosenberg Jonathan (1961- )
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Schmidt Eric (1955- )
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Skolimowska Sylwia
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Strzyżewski Piotr
(1)
Szczepaniak Ewa
(1)
Usarzewicz Wojciech (tłumacz)
(1)
Waśko Zbigniew
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wojtaszczyk Katarzyna
(1)
Wójcik Barbara (psychologia)
(1)
Wójcik Patryk
(1)
Załoga Gabriela
(1)
Zeratsky John
(1)
Zieliński Kamil (psycholog)
(1)
Żeromski Mateusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(23)
2010 - 2019
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(23)
1501-1600
(1)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(26)
nieznany (po)
(2)
Odbiorca
Handlowcy
(1)
Menedżerowie
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Temat
Sukces
(5)
Cele życiowe
(3)
Motywacja pracy
(3)
Samorealizacja
(3)
Coaching
(2)
Pewność siebie
(2)
Produktywność pracy
(2)
Psychologia pracy
(2)
Strategia marketingowa
(2)
Szczęście
(2)
Sztuka pisania
(2)
Techniki sprzedaży
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Asertywność
(1)
Blog
(1)
Bogactwo
(1)
Branża informatyczna
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Błędy poznawcze (psychologia)
(1)
Coaching menedżerski
(1)
Copywriterzy
(1)
Copywriting
(1)
Dyscyplina (socjologia)
(1)
Działanie
(1)
Edytory tekstu
(1)
Handel
(1)
Handel elektroniczny
(1)
Informatycy
(1)
Instagram
(1)
Kapitał ludzki
(1)
Kompetencje menedżerskie
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Kreatywne pisanie
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Menedżerowie
(1)
Mentoring
(1)
Mentoring (praca)
(1)
Nawyki
(1)
Nieruchomości
(1)
Organizacja pracy
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Praca w domu
(1)
Praca zespołowa
(1)
Programowanie zwinne
(1)
Przedsiębiorstwo internetowe
(1)
Przezwyciężanie lęku
(1)
Przywództwo
(1)
Psychologia poznawcza
(1)
Psychologia pozytywna
(1)
Psychologia społeczna
(1)
Rekrutacja pracowników
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Samoakceptacja
(1)
Samokontrola
(1)
Scrum
(1)
Sprzedaż
(1)
Sprzedaż bezpośrednia
(1)
Stoicyzm
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Telepraca
(1)
Zachowanie
(1)
Zachowanie organizacyjne
(1)
Zarządzanie czasem
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie wiedzą
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1001-1100
(1)
1101-1200
(1)
1201-1300
(1)
1301-1400
(1)
1401-1500
(1)
301-400
(1)
401-500
(1)
501-600
(1)
601-700
(1)
701-800
(1)
801-900
(1)
901-1000
(1)
Temat: miejsce
Florencja (Włochy)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(23)
Opracowanie
(2)
Kronika
(1)
Poradnik językowy
(1)
Wydawnictwo źródłowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(11)
Rozwój osobisty
(9)
Psychologia
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Językoznawstwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
28 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Tak jak w życiu wystarczy zapytać kogoś o drogę, poznać wydeptane przez miejscowych ścieżki, nauczyć się rozpoznawać określone punkty na mapie ― tak samo w biznesie warto poznać zasady i schematy, jakimi rządzą się skuteczne treści. Ta książka jest przewodnikiem po świecie tych schematów. Autorka przeprowadzi Cię przez kręte uliczki copywritingu sprzedażowego, licząc, że dzięki jej wskazówkom wkrótce będziesz je przemierzać samodzielnie, niemal z zamkniętymi oczami.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategiczne podejście do działania w social mediach / Anna Ledwoń-Blacha. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych, jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną wymiany luźnych myśli, koncepcji ideologicznych i wiedzy z różnych, często całkiem praktycznych dziedzin życia. Dla firm stały się idealnym kanałem komunikacji z klientami. Wiele marek robi to dobrze i potrafi korzystać z bogactwa możliwości, jakie Facebook, Instagram czy LinkedIn (a także TikTok i YouTube) oferują profesjonalnym użytkownikom. Rzecz jednak nie w tym, by opanować do perfekcji interfejsy poszczególnych mediów społecznościowych i swobodnie się po nich poruszać. Interfejsy są ważne, ale ważniejsza rzecz to ludzie i sposoby dotarcia do nich, a więc strategie komunikacji B2B i B2C. Te mają w social mediach swoje reguły, które trzeba dobrze poznać, by budować świadomą obecność marki w SM, zwłaszcza jeśli chce się spoglądać na swój biznes długofalowo przez pryzmat psychologii, konsumentów czy ekonomii behawioralnej. Narzędzia się zmieniają, kolejne media społecznościowe przychodzą i odchodzą ― marka i strategia zostają. Dlatego z tej książki dowiesz się między innymi: w których mediach społecznościowych warto prowadzić komunikację biznesową ; jak komunikować się z klientami w określony, zaplanowany sposób ; czym jest customer experience, user experience i brand visual identity ; jak można mierzyć efekty działań i jak się je optymalizuje ; jakie są podstawowe sposoby budowania ścieżki klienta.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W Dolinie Krzemowej Bill Campbell był powszechnie znaną postacią. Nazywano go "Trenerem", gdyż niegdyś odnosił sukcesy w sporcie. Był coachem takich tuzów jak Steve Jobs, Sergey Brin, Larry Page czy Jack Dorsey. Więcej - był także ich przyjacielem. Uważa się, że swoim postępowaniem wyprzedzał epokę. Umiał skłaniać do samodzielnego znajdowania rozwiązań. Budował relacje międzyludzkie oparte na zaufaniu, dbał o rozwój osobisty swoich podopiecznych, dodawał im odwagi i niestrudzenie uświadamiał konieczność doskonalenia się. Perfekcyjnie rozpoznawał i neutralizował szkodliwe napięcia w zespołach. I - jak prawdziwy trener - pozostawał w cieniu. To rzecz napisana przez trzech podopiecznych Billa Campbella - hołd dla wielkiego coacha, o którego wysokiej klasie przekonali się osobiście. W poświęconej mu książce spisali zasady, którymi się kierował. Zawarli w niej wyjaśnienia stosowanych przez niego reguł, technik i strategii, opis ich działania oraz dziesiątki przykładów z życia słynnych firm i ludzi. Poznaj je i przekonaj się, jak skutecznie budować zespoły, które będą działać sprawnie, dynamicznie się rozwijać i przyczyniać się do sukcesu firmy. Dowiedz się, w jaki sposób ambicja, troskliwość, odpowiedzialność, szczerość i ludzkie podejście do grupy mogą budować kulturę korporacyjną, by w rezultacie Twoja drużyna stała się prawdziwym zwycięzcą w biznesie!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Budowanie zaangażowania w zespołach : jak motywować ludzi do efektywniejszej pracy / Tomasz Sędzimir. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 241, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Skąd się bierze brak zaangażowania zespołu w pracę? Jakie mechanizmy psychologiczne i socjologiczne stoją za oporem i zniechęceniem? W jaki sposób radzić sobie z tymi zjawiskami, aby zmieniać postawy, zachowania i nawyki zatrudnionych? Jak wiele w procesie budowania zaangażowania podwładnych zależy od ich przełożonego? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdziesz w tej książce. Autor podszedł do zagadnienia budowania zaangażowania zespołów z uwzględnieniem najnowszych odkryć z zakresu coachingu, psychologii humanistycznej i pozytywnej, dialogu motywującego, wreszcie - psychologii behawioralnej i poznawczo-behawioralnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Psychologia w służbie Twojego biznesu. Jedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, by były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym przez przełożonego poziomie. Dokładnie, z oczekiwanym wynikiem, ale także z zaangażowaniem. Tyle teorii. W praktyce bowiem często jest tak, że to, co menedżer spokojnie mógłby zlecić swojemu zespołowi, robi sam, bo przecież "nikt tak dobrze jak ja...". Co niestety bywa prawdą - wielu szefów zauważa, że ich pracownicy nie są odpowiednio zaangażowani w realizowanie powierzonych im zadań."... [Lubimy czytać.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Magia Instagrama : jak zdobyć milionowe zasięgi w 90 dni / Mirosław Skwarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 271 stron : ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Na Instagramie obecnych jest dziś około 9 mln Polaków. Wielu użytkowników jedynie odbiera publikowane tam treści bądź incydentalnie umieszcza na swoich kontach posty. Jednak nie o takich instagramerach jest ta książka. Istnieje grono osób, które publikują tam regularnie, merytorycznie i w doskonale przemyślany sposób, budując dzięki Instagramowi ogromne zasięgi oraz markę osobistą. Te działania pozwalają często zarabiać spore pieniądze. Konkurencja jest duża, ale droga pozostaje otwarta. Jeśli zatem chcesz dołączyć do grona instagramowych influencerów, ta książka odsłoni przed Tobą ich sekrety i umożliwi Ci zdobycie tylu obserwujących, ilu zapragniesz mieć.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.138 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dobrych tekstów się nie pisze. Dobre teksty się projektuje. Najpierw trzeba zbudować solidną konstrukcję, a potem umiejętnie wypełnić ją treścią. Jeśli piszesz do internetu, w grę wchodzą dodatkowo wymagania Google i zwyczaje niecierpliwych czytelników. Jak to wszystko pogodzić? Przeczytaj tę książkę, a będziesz wiedział. Krok po kroku poprowadzi Cię ona przez narzędzia i strategie przydatne na każdym etapie projektowania tekstu - od przygotowań, poprzez tworzenie konturów, ich wypełnianie, wywoływanie efektów specjalnych i tworzenie efektownych form, aż po polerowanie całości. Na końcu znajdziesz też część poświęconą odkrywaniu i rozwijaniu własnych atutów pisarskich. Bo zasady nie są po to, żebyś je znał i stosował dla idei, ale po to, żebyś spośród nich wybierał te, dzięki którym mocniej zabrzmi Twój niepowtarzalny, przyciągający czytelników głos. Projektując ten poradnik, kierowałam się konfucjańską zasadą: "Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem". Chcę, żebyś zapamiętał i zrozumiał, dlatego zadbałam nie tylko o to, by przekazać Ci jak najwięcej informacji, lecz także o przykłady, ćwiczenia z rozwiązaniami i ze wskazówkami, a nawet mapy myśli, które pomogą Ci w powtórkach. Mam nadzieję, że ta książka stanie się wiernym towarzyszem Twoich pisarskich poszukiwań. Autorka
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 80 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy podobnie jak tysiące innych ludzi uważasz, że sukces jest kwestią szczęśliwego trafu, a Ty niestety nie jesteś szczęściarzem? Zobacz, jak działają najlepsi: nie pozostawiają niczego przypadkowi, tylko gwarantują sobie pożądaną przyszłość przez skuteczne wykorzystywanie sprawdzonych praw sukcesu. I nie ma w tym żadnej magii! Musisz się tylko dowiedzieć, jak te prawa szczęścia działają, i pozwolić im wpłynąć na własne życie. W tej książce znajdziesz podpowiedź, co zrobić, aby prawa szczęścia działały na Twoją korzyść. Zrozumiesz, że warto korzystać z ponadczasowej zasady przyczyny i skutku, wyznaczać właściwe cele i pogłębiać potrzebną wiedzę. Nauczysz się kształtować i ukierunkowywać nawyki, aby niemal bez wysiłku podążać w odpowiednim kierunku. Dowiesz się też, jak zwiększać swó,j osobisty magnetyzm i zaprzyjaźniać się z ludźmi, któ,rzy pomogą Ci w osiąganiu zamierzonych celó,w. Szybko się przekonasz, jak niewiarygodnie wzrośnie Twoja efektywność. I jak to jest, kiedy inni ludzie nazywają Cię prawdziwym szczęściarzem!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Employer branding - kolejne modne angielskobrzmiące określenie wymyślone przez dział HR po to, by wyciągnąć od zarządu pieniądze na następne niewiele wnoszące szkolenie? Absolutnie nie! Właściwie przeprowadzone działania z zakresu employer brandingu wcale nie muszą być drogie. Ba, przykład wielu rodzimych firm pokazuje wręcz, że koszty mogą być równe zeru, a i tak przedsiębiorstwo staje się pracodawcą z wyboru. Albo inaczej - pracodawcą pierwszego wyboru. Firmą, w której ludzie chcą pracować. Dostrzegasz korzyści takiego stanu rzeczy, prawda? Szczególnie dziś, gdy - mówiąc językiem biznesu - spory popyt na pracownika nie spotyka się z odpowiednią podażą, a na rynku pracy wygrywają te firmy, które oferują ludziom TO COŚ. Coś więcej niż pensję, owocowe poniedziałki, pizzę w czwartek, strefę relaksu i pakiet MultiSport. Coś, dla czego warto wstawać z łóżka w poniedziałkowy poranek. Coś, dla czego można od czasu do czasu zostać w biurze godzinę dłużej. Coś, co sprawia, że chce się działać dla szefa, zespołu, klientów i samego siebie. Chcesz się wiedzieć, czym jest TO COŚ? Chcesz z tego korzystać we własnej firmie? Zacznij zatem czytać - i dowiedz się, jak robić skuteczny employer branding po polsku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Akademia Scrum ; edycja 1)
SCRUM, czyli zwinne (ang. Agile) podejście do wytwarzania usług i produktów, wymyślono po to, by realizować zadania w krótszym czasie, z użyciem mniejszej ilości zasobów i w jak najlepszym "dopasowaniu" do oczekiwań klienta. Zespoły pracujące w Scrumie, starzy agile'owi wyjadacze, zwykle sobie to podejście chwalą i chętnie korzystają z niego przy prowadzeniu kolejnych projektów. Niestety dla osoby, która dopiero zaczyna pracować w podejściu zwinnym, sprawa zwykle nie jest prosta. Wdrożenie się do "zwinności" wymaga czasu i wskazówek od doświadczonych Scrum Masterów. Skoro mowa o wskazówkach od bardziej doświadczonych praktyków Scrumu - książka, którą Ci proponujemy, stanowi świetny wstęp do tego, by zacząć działać zwinnie. Jej autor, sam znawca tematu, praktykujący Agile & Scrum oraz dzielący się tą wiedzą z uczestnikami szkoleń, zebrał w tej publikacji wskazówki własne i wielu innych Scrum Masterów. Poczynając od zupełnych podstaw i zasad Scruma, przez problemy, z jakimi spotkasz się w codziennej pracy nad projektami, aż po kwestie dyskusyjne, postrzegane z różnych punktów widzenia - niniejszy poradnik stanowi swego rodzaju kompendium praktycznej wiedzy na temat Scruma i Agile'a podany w przystępnej hasłowej formie. Dzięki temu będzie Ci się łatwo po nim poruszać. Książka składa się z dwóch głównych części. Pierwsza, napisana wspólnie przez praktyków, opiera się na naszych doświadczeniach. Nie boimy się poruszać ważnych tematów, nie pomijamy ich. Stworzyliśmy przewodnik, w którym poruszamy wiele różnych obszarów i wierzymy, że każdy otwarty czytelnik znajdzie coś dla siebie. Druga część jest transkrypcją kursu Agile & Scrum.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Remont Pawilonu Kultury.
Książka
W koszyku
Nowe wydanie Biblii handlowca przedstawia sprzedaż w nieco szerszym kontekście, wzbogaca dotychczasowe klasyczne ujęcie o elementy odzwierciedlające współczesne realia biznesowe, ekonomiczne i konsumenckie (zarówno te tradycyjne, jak i internetowe). To kompleksowy przewodnik po nawiązywaniu kontaktów, umawianiu spotkań, finalizowaniu transakcji i zarabianiu pieniędzy. Traktuje o lojalności, relacjach, rekomendacjach i poleceniach — o prawdziwych transakcjach, prawdziwej wartości i prawdziwych zyskach.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Opis "Nowa psychologia zarządzania" opisuje oparte na nauce i sprawdzone w biznesie patenty najskuteczniejszych szefów. Może okazać się niezmiernie przydatna zarówno dla doświadczonych menedżerów, jak i przyszłych adeptów sztuki skutecznego zarządzania ludźmi. Koncentruje się na użytecznych biznesowo zasadach psychologii pozytywnej i analizy transakcyjnej oraz uwzględnia proces grupowy w pracy menedżera. Autor wyjaśnia przyczyny awersji biznesu do coachingu. Wskazuje również szanse i zagrożenia związane z wchodzeniem menedżera w rolę coacha, mentora i trenera. Serce książki stanowi 7 filarów modelu coachingowego - miękkiego zarządzania dla twardych rezultatów. Jej zwieńczeniem zaś jest autorska metoda motywacyjno-korygująca, która wydatnie skraca i usprawnia pracę menedżera z zespołem w tzw. kryzysie odpowiedzialności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nieskuteczne rady „Uwierz w siebie”, „poznaj siebie”, „bądź pewny siebie, a…” – zdobędziesz w życiu wszystko, czego chcesz, ludzie będą robić to, czego od nich oczekujesz, będziesz bogaty i spełniony. Kto wie, może nawet sięgniesz po władzę polityczną albo duchową i powiedziesz za sobą tłumy? Ludzie lubią wiedzieć, że podążają za kimś, kto wie, co robi, wie, jak to zrobić, i nie miewa niepotrzebnych wątpliwości. Ale to się nie wydarzy. Nie tak działa pewność siebie. Prawdziwa pewność siebie Osoba pewna siebie taką się stworzyła. Akceptuje się i zna swoją wartość. Ma zdolność autorefleksji i potrafi w oparciu o fakty ocenić swoje mocne i słabe strony. Traktuje pewność siebie jako drogę do osobistego szczęścia i zawodowego sukcesu. Zarządza swoimi emocjami i zachowaniami, jest empatyczna i potrafi wpływać na siebie i innych. Jest wrażliwa bez użalania się i asertywna bez arogancji. Wychodzi poza własną przeszłość i ponad modele rodzinne i kulturowe. Jak ją w sobie wypracować? W swojej najnowszej książce doktor Mateusz Grzesiak zabierze Cię w podróż do prawdziwej pewności siebie. Takiej, której można się nauczyć i o którą warto się postarać, ponieważ da Ci możliwości pozwalające na samorealizację i wielowymiarowy rozwój.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Napoleon Hill zdobył sławę i bogactwo, gdyż dzięki swojej pracowitości i determinacji odkrył prawa sukcesu i podzielił się tą bezcenną wiedzą z ludźmi. Mistrz jednak wiedział, że prawdziwy sukces w życiu ma inny wymiar i osiąga się go poprzez pomaganie drugiemu człowiekowi. W efekcie swojej wnikliwości Napoleon Hill dokładnie poznał ścieżkę, która prowadzi do najwyższego dobra dostępnego każdemu - do spokoju ducha. Książka zawiera niepublikowane dotychczas teksty Napoleona Hilla. Składa się z manuskryptów, które przekazał swojemu synowi, gdy ten powrócił z wojny z Korei. Część publikacji stanowią felietony, które miały zostać opublikowane w prasie, ale ostatecznie przeleżały niemal pół wieku w szufladzie. W tym unikatowym zbiorze znajdziesz inspirację i wiedzę, która pozwoli Ci uczynić pierwszy krok na ścieżce prowadzącej wprost do spokoju ducha i poczucia szczęścia w życiu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Brak pewności siebie odpowiada za poczucie bezradności i bezcelowości, za brak samokontroli, prokrastynację i rozpacz. Musisz oduczyć się autokrytycyzmu i wątpienia w swoje możliwości. Napoleon Hill usłyszał od Andrew Carnegiego: pewność siebie jest stanem umysłu, który jest konieczny, by odnieść sukces, a punktem wyjścia do zbudowania pewności siebie jest określenie celu. Właśnie w tej książce znajdziesz opracowane przez Napoleona Hilla strategie kontrolowania własnych myśli umożliwiające zbudowanie i wzmocnienie pewności siebie. Dowiesz się, na czym polega ich imponująca skuteczność, i nauczysz się wprowadzania tych zasad we własnym życiu. Efekt przyjdzie szybko - zaczniesz wpływać na rzeczywistość, wzmacniać swoje relacje z wartościowymi ludźmi i cieszyć się przynależnymi Ci dostatkiem i szczęściem.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy już wiesz, jak zdobyć to, czego najbardziej pragniesz? Nie musisz się godzić na nic, co jest skromniejsze od Twoich oczekiwań! Odzyskaj kontrolę nad potęgą swoich myśli i wiary! Odnajdź sens swojego życia! Mijają dziesięciolecia, a filozofia Napoleona Hilla wciąż nie ma sobie równych. Od lat odważni ludzie, którzy szukają odpowiedzi na trudne pytania o sens swojego życia, znajdują w dziełach Mistrza bezcenne wskazówki, inspirację i zachętę do konsekwentnego działania. Efekt? Miliony ludzi na całym świecie osiągają sukces i szczęście, a ich życie nabiera sensu. W tej książce znajdziesz zbiór niepublikowanych dotąd wykładów Napoleona Hilla, w których jest mowa o tym, co najważniejsze dla świadomego, mądrego człowieka: jak określić swój cel w życiu, stworzyć plan jego osiągnięcia i kształtować w sobie nawyki, które są konieczne, by podejmowane działania i wyznawane idee wywierały większy wpływ.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Życie nie jest sprawiedliwe. Talenty nie są rozdzielane jednakowo wszystkim ludziom. Każdy jednak może wykorzystać swoją szansę na życiowy sukces. Wystarczy zapanować nad pragnieniami i emocjami, aby dokonywać słusznych wyborów i radzić sobie z pokusami i trudnościami. Wystarczy odkryć sekret umiaru i równowagi w życiu, poznać różnicę między wolnością a swawolą, a następnie zacząć kultywować w sobie jedną z czterech kardynalnych cnót stoickich: dyscyplinę. Ta książka jest jednym z bestsellerów mówiących o praktykowaniu stoicyzmu. Pokazano w niej, jak codziennie ćwiczyć wolę, umiar i samokontrolę w życiu. Dzięki niej zrozumiesz, że istotą umiaru nie jest wyrzeczenie się przyjemności, ale traktowanie siebie z szacunkiem i wprowadzenie do swojego życia uważności i harmonii. Przekonasz się, że bez samokontroli nawet najpozytywniejsze cechy mogą się stać wadami. Zainspirujesz się też przykładami samodyscypliny stosowanej przez baseballistę Lou Gehriga, królową Elżbietę II, boksera Floyda Pattersona, cesarza Marka Aureliusza i pisarkę Toni Morrison. Otrzymasz szereg praktycznych wskazówek, rad i ćwiczeń, które pomogą Ci w kultywowaniu dyscypliny i doprowadzą Cię do celu. Dyscyplina to baza. Bez samokontroli daleko nie zajdziesz. Jeśli nie będziesz praktykować cnoty umiaru, porażka i rozczarowanie staną się nieuniknione. Dzięki tej książce ta trudna droga okaże się łatwiejsza.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 159.9 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 6.
Książka
W koszyku
Dobre pomysły nie przychodzą same. Co więcej, droga między dobrym pomysłem a sukcesem koncepcji bywa usiana niepewnością i trudnymi chwilami. Mnożą się wątpliwości. Nie wiadomo, jak zacząć i na czym należy się skupić przede wszystkim. Czy lepiej zaangażować pojedynczą osobę, czy zespół? Jak rozpoznać odpowiednie rozwiązanie? Jak zyskać pewność, że właśnie ten pomysł odniesie sukces w prawdziwym życiu? I jak dowiedzieć się o tym wszystkim szybko - bez nieskutecznych burz mózgów i niekończących się dyskusji? Innymi słowy, jak podejmować dobre decyzje biznesowe? Dzięki tej książce dowiesz się, czym są i jak przeprowadzać sprinty, aby znaleźć rozwiązania trudnych problemów. Nauczysz się dobierać idealny zespół i zyskasz wiedzę, jak najlepiej wykorzystywać potencjał poszczególnych jego członków, a także jak w praktyczny sposób organizować przebieg sprintu. Zapoznasz się z różnymi metodologiami sprintu. Jeśli masz przed sobą duże szanse, problem czy pomysł, w tej książce znajdziesz mnóstwo pomocnych wskazówek. Każda z przedstawionych metod została wypróbowana, ulepszona i przetestowana przez społeczność sprinterów. Dzięki tej książce świetnie przygotujesz swój pierwszy sprint i znajdziesz rozwiązanie... w pięć dni! Dowiedz się, jak: dobrać zespół, miejsce i czas ; ustalić cel i formułować właściwe pytania ; tworzyć mapy i korzystać z wiedzy ekspertów ; wybierać najlepsze rozwiązanie ; utworzyć prototyp i przetestować go ; korzystać z list kontrolnych sprintu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Machiavelli został surowo oceniony przez potomnych. Jego "Księcia" okrzyknięto podręcznikiem dla amoralnych tyranów, ale przecież opisane w nim doktryny nie zostały odkryte przez Machiavellego. On jedynie miał odwagę opisać to, co praktykowali inni, aby rządzić skutecznie i zapewnić przetrwanie państwa. Zasady spisane w Księciu obowiązują zresztą po dziś dzień - tam, gdzie dochodzi do konfliktu moralności i polityki, ta druga święci tryumfy. "Historie florenckie" są jednym z najważniejszych dzieł Machiavellego, napisanym w latach 1521 - 1525 i zadedykowanym papieżowi Klemensowi VII. W pierwszej księdze renesansowy filozof opisał kluczowe wydarzenia z przeszłości Italii, aby w drugiej skoncentrować się na historii Florencji. Dzieło to charakteryzuje się prostą, logiczną narracją, dzięki której autor skutecznie podtrzymuje zainteresowanie czytelnika. Jest to zresztą nie tylko pozycja historyczna, ale również traktat o polityce, kulturze i społeczeństwie. Machiavelli zawarł w niej najważniejsze refleksje dotyczące konfliktów społecznych i politycznych, oparłszy się na rozważaniach o sytuacji średniowiecznej i renesansowej Florencji. Te przemyślenia dotyczące istoty władzy i tego, jaki jej rodzaj i jakie sprawowanie przyczyni się do wzrostu zamożności i znaczenia państwa, pozostają w zadziwiający sposób aktualne. Także dziś bowiem konflikt polityczny jest grą, której stawkę stanowią wolność, godność, odpowiedzialność, dobrobyt i samostanowienie. I właśnie o tym są "Historie florenckie" Machiavellego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 94(4) Włochy (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta książka powstała w marcu 2020 roku, gdy w związku z epidemią koronawirusa nastąpił lockdown i po raz pierwszy w nowoczesnej historii zostaliśmy masowo zamknięci w domach. Pracowaliśmy i pracujemy dzięki umożliwiającym to narzędziom - telefonom i laptopom z dostępem do sieci. Spodziewaliśmy się większej swobody. Oczekiwaliśmy, że wreszcie będziemy mogli samodzielnie zarządzać czasem i zadaniami, które mamy do wykonania. Prognozowaliśmy, że większy luz, jaki daje możliwość operowania z domu, przełoży się na wyższą efektywność. W przypadku niektórych z nas te przekonania okazały się prawdziwe. Inni - i to przede wszystkim do nich skierowany jest ten poradnik - dowiedzieli się o sobie ciekawej rzeczy. Że choć cenimy swobodę home office, nie do końca potrafimy z niej skorzystać. Bo rodzina za plecami, bo rozpraszacze dookoła, bo lista zadań zawodowych miesza się z listą zadań prywatnych, bo własna psychika nie godzi się na pracę w domu... Dlatego autorzy tej książki główny nacisk kładą na wyzwania zewnętrzne i wewnętrzne wiążące się z trybem home office oraz psychologiczne aspekty zmiany sposobu wykonywania obowiązków zawodowych. Zaczynają od rzeczy najprostszych, jak organizacja wolnej od rozpraszaczy przestrzeni pracy. Podpowiadają, jak ustalić nowe zasady rodzinne i oddzielić to, co biurowe, od tego, co domowe. Omawiają czynniki, które mogą negatywnie wpłynąć na efektywność pracy zdalnej. Pokazują, jak dbać o higienę psychiczną i dobrostan fizyczny w tej nowej dla wielu z nas sytuacji. Rozbierają na czynniki pierwsze tematy związane ze skutecznością pracy, podają sposoby na wyznaczanie priorytetów i metody pozwalające utrzymać ich hierarchię w trakcie realizacji zadań. Uczą planowania bez zbędnego komplikowania tematu. Wszystko po to, by termin "praca zdalna" przestał być dla nas synonimem chaosu, a stał się przyczynkiem do zawodowego sukcesu. W cięższych i lżejszych czasach.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Remont Pawilonu Kultury.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej
Katalog biblioteki wojewódzkiej
Katalog centralny powiatu grodziskiego