92470
Book
In basket
Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku / Klaudia Cymanow-Sosin. - Wydanie 1. - Kraków : Petrus, copyright 2020. - 154 strony : ilustracje ; 24 cm.
(Osoba i Media ; 3)
Monografia Perswazyjność w komunikacji wizerunkowej i języku to istotna pozycja nie tylko dla znawców komunikowania wizerunkowego, studentów i wykładowców, ale także dla nas wszystkich jako twórców i odbiorców komunikatów perswazyjnych. Publikacja stanowi także cenną pomoc dla specjalistów z zakresu public relations, reklamy, a także dziennikarzy i edukatorów. Autorce należą się słowa uznania za aktualność problematyki, fachowość analiz, dojrzałość badawczą i praktyczność celów. Podjęła ona ważne tematy, związane z wykorzystaniem mechanizmów wywierania wpływu jako skutecznego narzędzia walki wizerunkowej, perswazji światopoglądowej, czy dyskredytującej, albo egoistycznej gry interesów, jak ma to miejsce w przypadku mowy nienawiści. Publikacja ukazuje zjawisko perswazyjności przy pomocy kategorialnej definicji operacyjnej i dostarcza empirycznej wiedzy na temat faktycznego funkcjonowania perswazji w przekazach reklamowych, społecznych, medialnych oraz językowych. ks. dr hab. Michał Drożdż, prof. UPJPII (…). Połączenie najnowszej wiedzy medioznawczej z klarownym przypomnieniem podstaw jest wciąż w cenie w nauczaniu akademickim. Zakres problematyki poruszanej w omawianym tomie studiów prezentuje współczesny punkt widzenia, aktualną metodologię i przedstawia wielość ważnych zagadnień w sposób naukowo kompetentny. prof. dr hab. Andrzej Zawada, Uniwersytet Wrocławski
Availability:
There are copies available to loan: sygn. 659 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy rozdziałach.
Target audience note
Książka przeznaczona dla studentów i wykładowców oraz dla twórców i odbiorców komunikatów perswazyjnych.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again
Katalog biblioteki wojewódzkiej
Katalog centralny powiatu grodziskiego