92439
Książka
W koszyku
Książka prezentuje w sposób kompleksowy koncepcję zarządzania wartością klienta. Jest to nowoczesne podejście do marketingu polegające na traktowaniu klientów jako głównego aktywu firmy, którego wartość jest w procesie zarządczym mierzona i maksymalizowana. Rozwój trwałych i rentownych relacji z klientami stanowi bowiem determinantę wzrostu zysku firmy oraz jej wartości. Problematyka zarządzania wartością klienta rozpatrywana jest z perspektywy:podejścia do pomiaru wartości klienta,zarządzania wiedzą o kliencie,tworzenia wartości dla klienta,społecznie odpowiedzialnego marketingu jako wartości dla klienta,budowy wartości klienta w marketingu relacji.
Status dostępności:
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 557-560.
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Dla studentów i doktorantów nie tylko studiów ekonomicznych, dla kadry akademickiej, dla słuchaczy studiów podyplomowych oraz szkoleń z zakresu zarządzania wartością klientów, dla menedżerów oraz członków rad nadzorczych, inwestorów i doradców.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej
Katalog biblioteki wojewódzkiej
Katalog centralny powiatu grodziskiego