92439
No cover
Book
In basket
Jest to nowoczesny podręcznik dotyczący zarządzania międzynarodowego. Zawarto w nim wiedzę o organizacji i funkcjonowaniu firm działających w skali globalnej. Autorzy mają nadzieję, że stanie się on inspiracją do prowadzenia kolejnych badań nad najważniejszym wyzwaniem, przed którym stoją polskie firmy XXI wieku - umiędzynarodowieniem działalności. W książce przedstawiono: - istotę i znaczenie handlu międzynarodowego, - formy organizacyjne firm międzynarodowych i źródła ich siły ekonomicznej, - motywy umiędzynarodowienia działalności firm, - teorie firmy międzynarodowej, - strategie i struktury firm międzynarodowych, - zarządzanie operacyjne (łańcuch wartości firm międzynarodowych) - zarządzanie finansami w firmach międzynarodowych. Książka jest przeznaczona dla studentów i wykładowców kierunków ekonomicznych, badaczy umiędzynarodowienia działalności polskich firm, a także praktyków gospodarczych i menedżerów różnych szczebli zarządzania.
Availability:
All copies are currently unavailable
All copies are currently unavailable
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. przy rozdz.
Target audience note
Dla studentów i wykładowców kierunków ekonomicznych oraz praktyków gospodarczych i menedżerów.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again
Katalog biblioteki wojewódzkiej
Katalog centralny powiatu grodziskiego